onsdag 28. oktober 2009

Klatre i trær? Helt normalt...

Hehe, så ble det til at fotogjengen tok seg en ny tur ut i det fri for å knipse litt av naturens fagerhet. Ble mye tull og knipsing av alt mulig rart, men noen blinkskudd ble det jo også :) Hadde en fantastisk koselig og komisk dag sammen med mine gode venner, mangla bare Vikki:P Håper hu blir med neste gang da... Alltid humor med den gjengen der:)

Bildene taler for seg, så enjoy!






12 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder (motiv er jeg litt mer usikker på) xD Var det ikke "høstens fagre død" egentlig?

    SvarSlett
  2. hehehehe, jo stemmer det. Var det Bendik sa da vi gikk forbi ham:)

    SvarSlett
  3. takk :) det var snilt av deg ^^ fiin e bilder! Du er flink ass ;)

    SvarSlett
  4. Hehe, joda. Takk skal du ha :)

    SvarSlett
  5. Sånn kjære venn:) Når har jeg opprettet en blogg jeg og:P Selv om jeg er veldig usikker på hvordan alt gjøre, men, men..

    Forresten veldig fine bilder! Liker veldig godt fargene, spesielt på trærne.. Og d dråpebilde! Jeg digger dråpebilder:P

    SvarSlett
  6. NICE! Velkommen i blogg-gjengen!:) Du finner nok ut av det vettu:) Takk for det:) Digger dråpebilder myself.

    SvarSlett
  7. Brae bilder Wenche!
    Sykt nice bildenummer 4. Digger Macro!!!

    SvarSlett
  8. Takk skal du ha Andreas! Digger Macro jeg og:) Er så utrolig gøy å ta bilder av! Vurderer å kjøpe mitt eget macro-objektiv, eller ønske meg det til jul...

    SvarSlett
  9. Hei Wenche, jeg bare elsker bildene dine. Å fra det innelgget under så liker jeg kesta godt det panorama bildet av brunstad. Du er super flink. Å no har jeg skaffet meg en blogg!!! Du må stikke innom. www.johannespictures.blogg.no

    SvarSlett
  10. Tusen takk Johanne! Jeg og er glad i det panorama-bilde, av my favourite place on earth:) Koselig at du har skaffet deg blogg, den må jeg besøke :)

    SvarSlett
  11. Meget spesielt i ta bilder i trær! Ser ut som barn som sitter det:P

    SvarSlett
  12. Hahahaha, det blir de nok glad for å høre :P De er kule de ja, veldig koselig gjeng syns jeg:)

    SvarSlett