mandag 4. januar 2010

It´s all New!


Nå er et nytt år igang, og det er en mulighet til å få en frisk start. En ny innstilling til hverdagen f.eks... Jeg har bestemt meg for å stå opp tidlig hver dag og ta meg tid til å virkelig fylle meg med den kraften jeg trenger gjennom dagen. Hvilke nåde det er at vi har fått et år til som vi kan benytte til å få mer lys! Hver dag er en gave, det er virkelig noe å huske på.

Jeg håper jeg kan bli flinkere til å se gleden i hver dag, og ikke våkne opp med en negativ innstilling til dagen, for det kommer bare til å ha en feil innflytelse på dagen. La oss se de små øyeblikkene, og nyte dem! Det anbefaler jeg, for helhetlig skaper det en mye mer innholdsrik dag:)

Ønsker alle mine venner et God Nytt År!

2 kommentarer:

  1. Miss U!! But Have a Happy New Year:) Love Ya!

    SvarSlett
  2. Thanks, you too!!! Var så opptatt hele nyttårsaften med fotostand og alt sånt, så fikk ikke tid til å ringe deg å si godt nyttår, så sier det nå. GODT NYTTÅR! Takk for det gamle:)

    SvarSlett