Sitter nå på kontoret, klokka er kvart på fem, og jeg har vært på kontoret siden åtte igår morges (eller var en tur i Tønsberg mellom to og fire, men you get the point) Jeg har printa et lass med ark, og klarte å slukne en halvtime på sofaen oppe ved printeren. Kjenne hele kroppen lengter etter den deilige puta, så må bare få ferdig de to siste printejobbene, og så er det rett i seng for denne jenta. Merkelig hvor klar kroppen er på å si ifra når den har fått nok....
Vel, da er det bare å sende mail om at jeg kommer litt senere på jobb idag, hente printen min, og slepe meg ned i senga. God natt folkens!
Wenche
Du er flink Wenche! Men som sagt ikke overarbeid deg ;) Jeg liker egentlig å jobbe leenge og hardt avogtil. Men som oftest må jeg bare høre på hva kroppen sier, og legge meg.. :P
SvarSlettHehe, ja jeg måtte høre på kroppen til slutt, var kjedelig for jeg koste meg egentlig med jobben. Men var nok fornuftig av meg, kjente da jeg lå i senga at jeg hadde pressa den litt vel langt...
SvarSlett