Puhh..... Dette skal jeg nyte lenge!!! Eller det vil si, så lenge det varer... Jeg har ingen hasteoppgaver som MÅ gjøres straks og med en gang!! Det er helt ufattelig! Har hatt de mest hektiske dagene i mitt liv fra Onsdag og fram til idag, jobb i ett bankende kjør med alt mulig som alltid haster, og helst skulle vært ferdig igår eller før... Rart å ikke ha det plutselig. Men kommer nok noe snart skal man se... Men er ivertfall deilig å ikke ha noe akkurat nå. Må si jeg gleder meg til 8.mars...
Men likevel må jeg si det, AEG er gøy!!!! Jeg føler meg mer effektiv enn noengang, og får ting gjort tross mye stress. Igår fikk jeg ti oppgaver på en gang, og klarte å holde fokus å ikke bli stressa. Det var digg.
Hehe, der kom det jammen meg en oppgave ja, trivsel:) Da er det bare å gå igang igjen.
Ha en fin dag mine kjære venner!
Wenche
Bra du står på my friend:) Gleder meg til søstrestevne!
SvarSlettMe to:) Blir knall å se deg igjen, savner deg...
SvarSlettStå på ! :D
SvarSlettYou too;)
SvarSlett