Anyway, litt update: Siden sist har det vært påskestevne, hvor jeg fikk tilbrakt litt tid med min nydelige familie, også var det Alagstur til Pagedal, en koselig tur fylt av opplevelser og samfunn.
Dagen idag: Idag har jeg pakket meg ut av hytta, som skal leies ut igjen... (stress!) og gått meg en nydelig tur i skogen, love the nature! Fikk endel blinkskudd som dere kan se under, og nøt finværet. Nå sitter jeg på kontoret og ser igjennom bilder, og fant fram noen nydelige knips av min kjære niese, Amy, fra en photoshoot i mars, er hun ikke søt??? Love´em:)
Så, det var litt oppdatering, skal prøve å skjerpe meg når det gjelder updates her.
Har ikke bytta mnds profil heller, for kom ikke på noen å skrive om, noen som har noen forslag?

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar