mandag 19. april 2010

Flere bilder...

Her kommer litt flere bilder fra skogsturen igår:)




9 kommentarer:

  1. ooooo:) Likte bilde med stien og blomstene! Flink du er:)

    SvarSlett
  2. Forresten har jeg oppdater bloggen min, for første gang på et HALV år:P Check it up..

    SvarSlett
  3. I will:) Og takk for kommentarene!

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig er d greit at du kommer! Men du, nå har jeg fått meg jobb, så det erkke heelt umulig at jeg kanskje må jobbe litt avogtil.. :P Veit ikke ennå.. Men går det bra? Du kan jo tusle rundt på Ål eller besøke folk eller no xD

    SvarSlett
  5. Wow, så fint dere har det i skog og mark :) Her oppe har jeg ikke sett utskudd en gang ;)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder! Koselig med oppdateringer fra deg igjen! ;)

    SvarSlett
  7. Wow, folk kommenterer jo!!! :P Takk for kommentarer folks! Ja, Andrea, synes det var på tide å oppdatere igjen:)

    SvarSlett