tirsdag 4. mai 2010

Frihelg!

Etter en intensiv periode med konstante hendelser omtrent helt siden Jul kom det endelig en helt ledig helg! Det var ubeskrivelig deilig å bare ha helt fri til å slappe av. Jeg fikk besøk av min kjære venn Line, og vi gikk turer, hang med de andre jentene på alaget, tok bilder og så på film med søstrene Gilbu;) Takk for en super helg Line! Var supert å være med deg, suksessen må gjentas en gang;)

Legger nok ut litt flere bilder fra helga etter hvert, men her er ivertfall et bilde av Line i sitt ess:)

Wenche:)

3 kommentarer:

  1. Ja det var utrolig kult !! Jeg hadde det så gøy :)
    Så koslig å lese om mnd's profil! :) Jeg er utrolig glad i deg Wenki !!
    :) Og jeg digger at du bruker Line ! :)
    klem fra Line <3

    SvarSlett
  2. Utrolig glad i deg og Line:)

    Klem fra Wenki:)

    SvarSlett
  3. Åh Line, du ANER ikke hvor lyst jeg hadde til å fortelle deg hemmeligheten min den helgen der!!! Var sykt vanskelig å holde seg:P

    SvarSlett