
Idag fikk jeg endelig litt skrivelyst igjen... Lenge siden jeg har skrivd no, men sånn er det når livet er hektisk... Store prosjekter på gang som skal ferdigstilles på kort tid og mye jobb som skal gjøres, og det beste av alt, jeg ELSKER jobben min! Og alle folke jeg jobber med og møter på i løpet av arbeidsdagen. De er konge alle sammen. Så jeg vil påstå at jeg har en av verdens beste jobber:)
Vel, legger ut et bilde som gjorde meg litt glad idag, tok det igår, inne hos de kule GET jentene som for tia har studioet vårt. (dvs, utstyret vårt, vi eier jo ikke no studio...) Og folkens, Get har utrolig mange kule produkter! Løp og kjøp;) Hehe, må jo reklamere litt.
Vel, nå er sommeren kommet for fullt på verdens beste sted, med 22 grader på kveldene, og sol som steiker gjennom vinduene mot oss nerder som sitter og lengter ut bak mac-ene våre. Den som hadde en fridag... :P Neida, vi stortrives på jobb, og tar oss litt tid til sol innimellom, om ikke en liten fototur for å ta noen bilder av div ting.
Ellers holder jeg på med alagsmagasinet, noe som er en fantastisk takknemlig jobb, jeg får nemlig ta bilder av alle avdelingene på hele senteret! Og det vil si at jeg får møte alle sammen! Det er digg det, å få litt tid med hver og enkelt på hele alaget. I love it:) Selvom det er mye jobb, er det desto mer kos! Og jeg gleder meg til det ferdige produktet kommer:)
Vel, det var en "liten" statusoppdatering fra meg, slenger med noen bilder av de trivelige jentene jeg har hengt litt med i det siste;) Dere er nydelige!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar