mandag 7. juni 2010

I LOVE nature!

http://www.youtube.com/watch?v=xeVV2KD1GqU

Denne sangen MÅ høres!
Jeg hørte den første gang på intro til en barnetv-serie om Petter kanin, skikkelig fin introfilm, og film-musikk-nerd som jeg er blitt MÅTTE jeg jo inn og søke den opp forrige gang jeg hørte den, og merka hvor nydelig den faktisk er. Man blir i så god stemning av å høre på den!

Og jeg får skikkelig barneminner av å høre den, begynner å lengte hjem og greier:P

Vel folkens, håper dere liker den, si gjerne hva dere tenker på når dere hører den i kommentarfeltet;)

Det var dagens lille anbefaling fra meg:)

2 kommentarer:

  1. Tnå, så skjønn du er Wenche! Blei litt rørt jeg, når jeg leste hva du skreiv om meg ;) Gleder meg te alaget sammen med deg!! =)
    Gla i deg!

    SvarSlett