http://www.youtube.com/watch?v=xeVV2KD1GqU
Denne sangen MÅ høres!
Jeg hørte den første gang på intro til en barnetv-serie om Petter kanin, skikkelig fin introfilm, og film-musikk-nerd som jeg er blitt MÅTTE jeg jo inn og søke den opp forrige gang jeg hørte den, og merka hvor nydelig den faktisk er. Man blir i så god stemning av å høre på den!
Og jeg får skikkelig barneminner av å høre den, begynner å lengte hjem og greier:P
Vel folkens, håper dere liker den, si gjerne hva dere tenker på når dere hører den i kommentarfeltet;)
Det var dagens lille anbefaling fra meg:)
Tnå, så skjønn du er Wenche! Blei litt rørt jeg, når jeg leste hva du skreiv om meg ;) Gleder meg te alaget sammen med deg!! =)
SvarSlettGla i deg!
Supergla i deg og Marte:)
SvarSlett