onsdag 23. juni 2010

Koselig!

Jada, da var vi offesielt forlova, og jeg tenkte jeg sku legge ut litt bilder fra noen nydelige helger hjemme hos familiene våre, jeg har fått verdens beste svigerfamilie! Det var superkoselig å være hjemme hos Rudskjær, og å ha med seg Tobias hjem til min familie:) Loved it:)

Så til dere som vil se bilder, her kommer de ;)

Hjemme hos Rudskjær:


Gutten min:)



Sjønne Colin!


Hjemme hos Bernhardsen:



Smelt!

Disse to guttene er bare så sjønne sammen, like gamle, fettere, også så konstraster da! Helsjønnt:)

"Ja, jeg vet det, jeg er supersøt...:P"

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fine bilder:) visste ik du hadde blogg :)
    -Linda

    SvarSlett
  2. i like the pictures !! :D
    og d er oslig å ha deg i Familien Wenki !!
    <3 u

    SvarSlett