Jada, da var vi offesielt forlova, og jeg tenkte jeg sku legge ut litt bilder fra noen nydelige helger hjemme hos familiene våre, jeg har fått verdens beste svigerfamilie! Det var superkoselig å være hjemme hos Rudskjær, og å ha med seg Tobias hjem til min familie:) Loved it:)
Så til dere som vil se bilder, her kommer de ;)
Hjemme hos Rudskjær:

Gutten min:)



Sjønne Colin!

Hjemme hos Bernhardsen:


Smelt!

Disse to guttene er bare så sjønne sammen, like gamle, fettere, også så konstraster da! Helsjønnt:)

"Ja, jeg vet det, jeg er supersøt...:P"
Hei!
SvarSlettSå fine bilder:) visste ik du hadde blogg :)
-Linda
i like the pictures !! :D
SvarSlettog d er oslig å ha deg i Familien Wenki !!
<3 u