Tenker du noengang over naturen rundt deg? Lytter du til fuglene som kvitrer om morgenen eller til regnet som sildrer nedover veien? Jeg kom på hvor deilig det er å være ute da jeg gikk til jobb idag. Det regna lett og fuglene kvitra glad i trærne. Og stor fugleflokker fløy over hodet på meg. De samler seg nok til å reise sørover de nå... Rart at sommeren er over allerede. Folk er tilbake på skolen etter ferien, og Brunstad er helt stille igjen...
Denne høsten blir nok ganske kort for meg, med tanke på alle forbedredelsene jeg har å ordne med fram til den store dagen. Det er rart å tenke på at om litt mer enn 3 mnd er jeg en gift jente... Tobias sin kone rett og slett... Haha, vittig konsept syns jeg. Føler meg litt liten og uforberedet. Men når jeg ser gutten min ligge i senga med feber, og jeg har mulighet til å ordne for ham, og gjøre at han får det bedre, merker jeg at det er lite jeg heller vil enn å ha mulighet til å være der for ham, hver dag.
I helga var vi hos svigers igjen. Jeg lå til sengs nesten hele lørdagen med feber og kraftig forkjølelse, men hva gjør det når verdens beste ordner alt for meg? Hadde en koselig helg med jentene. Vi passa mens Hilde og Sven var på hytta og ordna. Fint å kunne være litt til hjelp. Colin har visst blitt vant til meg nå, gav meg det smasket på kinnet den ene dagen, og smilte blidt. Wenche er ikke lenger monsteret ivertfall! :P
Om ca en ukes tid skal vi hjem til Bergen, håper på å få lånt en bil så vi kan kjøre dit. Koselig å ta med mannen på langtur:) Skal prøve brudekjolen jeg skal kjøpe, gleder meg! Også få henta litt eiendeler som man får bruk for nå når man skal ha sitt eget hjem og greier. Blir koselig å se familien igjen, og jentene. De blir et savn må jeg si... Håper dere kommer og besøker meg!!! :(
Ellers har det ikke skjedd så mye etter stevnet, har begynt endel nye på alaget, og Marte er her! (I like BIG time!) Og jeg har fått fri til alt som skal skje, bryllup til Randi, og mitt eget, og til bryllupsreisa, så da er det bare å booke;) Nå gjelder det bare å få alt i orden før den store dagen. Og prosjektet nå er å få sendt ut alle invitasjonene i tide. Vi er altfor konglete med utseende! Huff og huff, hvordan skal dette gå:P
Jaja, det var en liten oppdatering til dere som lurer.
Wenche:)
Tnååå dere er jo søte da! Hihi ;)
SvarSlettPasser perfekt sammen hvertfall, er'kke tvil om det!
Veit ikke hvem Marte du referer til jeg, men uansett så kan jeg jo si at jeg digger å være her samtidig med deg ;) Selv om jeg ser deg egentlig altfor sjelden. Må finne på noe snart!
Hehehe, takk. Seff deg da! Syns jeg ser deg for sjeldent selv ja, vi må finne på noe snart, ingen tvil! Si ifra hvis du har tid en kveld ;)
SvarSlettbra du oppdaterer for dem som lurer :P
SvarSletter syk selv, skikkelig forkjøla ...
Uffda! God bedring!
SvarSlettSå fin og frisk bloggen din har blitt Wenche!
SvarSlettSå gøy at ting ordner seg for dere nå, det gleder meg maks! Gleder meg til bryllupet deres også !
:)
Tusen takk Andreas! Koselig at du kommenterer:) Ja, jeg gleder meg jeg og, blir spennende det;)
SvarSlett