Da har jeg endelig fått tid til å redigere litt bilder fra noen fine sommerdager med familien. Marit og Gerhard kom et par dager på besøk, og vi hadde noen koselige dager sammen alle Bernhardsen som var på Brunstad. Honschil er så flink til å gjøre det koselig:) Så her kommer noen bilder fra de fine dagene:)
Jo takk, gir æren til 50mm min, blir nydelig klarhet og lysstyrke! Også var det veldig fint lys den dagen. Elsker å ta portretter. Hmm, ser en mulig fremtid??? :P
Flink du er til å oppdatere a;) Keep it up =)
SvarSlettTakk skal du ha. Skal prøve å holde det gående ;)
SvarSlettSå søte barn. Du er så flink til å ta portretter!!!
SvarSlettJo takk, gir æren til 50mm min, blir nydelig klarhet og lysstyrke! Også var det veldig fint lys den dagen. Elsker å ta portretter. Hmm, ser en mulig fremtid??? :P
SvarSlettKjempebrae opptateringer!! :))
SvarSlettTusen takk:)
SvarSlett