onsdag 4. august 2010

Sommer!

Da har jeg endelig fått tid til å redigere litt bilder fra noen fine sommerdager med familien. Marit og Gerhard kom et par dager på besøk, og vi hadde noen koselige dager sammen alle Bernhardsen som var på Brunstad. Honschil er så flink til å gjøre det koselig:) Så her kommer noen bilder fra de fine dagene:)


Love you...<3



Skompelompen:) Skikkelig storsjarmør!





Smelter hjertet mitt! <3


Hva? (Om han er søt? JA!)



6 kommentarer:

  1. Flink du er til å oppdatere a;) Keep it up =)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha. Skal prøve å holde det gående ;)

    SvarSlett
  3. Så søte barn. Du er så flink til å ta portretter!!!

    SvarSlett
  4. Jo takk, gir æren til 50mm min, blir nydelig klarhet og lysstyrke! Også var det veldig fint lys den dagen. Elsker å ta portretter. Hmm, ser en mulig fremtid??? :P

    SvarSlett
  5. Kjempebrae opptateringer!! :))

    SvarSlett