torsdag 26. august 2010

Forlovelsesbilder!

Jada, da har jeg endelig fått til en photoshoot med meg og Tobias til invitasjonene.
Så nå er invitasjonene endelig ferdige! Gleder meg til å dele de ut :)

Syns bildene ble nydelige! :)

TUSEN TAKK Merethe, Louise og Fredrik for hjelpen og nydelige bilder:)










4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Ser ut til at fotografen har tatt noen av de med livet som innsats..? Snakkes ikveld?

    SvarSlett
  2. Hehehehehehehe, joa, kan faktisk stemme det, Merethe var litt redd oppå den greina. Ja, gjør vi det? Hadde vært veldig koselig:) Kommer dere bort, eller kan vi komme en tur?

    SvarSlett
  3. Wow jeg synes bildene ble kjempefine wenche!!!! På bilde 4 fra toppen så var dere utrolig skompette! Bildene var tatt på en fantastisk bra lacation då. Håper jeg ser deg når du er i bergen...

    SvarSlett
  4. Tusen takk Johanne! :) Hehe, jo vi er sikkert litt skompete ;) Bra du likte locationen, var et lett førstevalg. Ja, håper det jeg og! Hadde planer om å stikke innom skolen. Får se hva det blir med det...

    SvarSlett