onsdag 8. september 2010

Ny kopp!

Idag kom bestillingen Frederik bestilte på nettet fra Hong Kong! De kuleste koppene ever!

7 kommentarer:

  1. Jeg digger'n! Haha kunne ikke skjønne når du stod og vifta med den "linsa" i lunsjen.. :P

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Har en sånn kopp jeg også :) hehe :D

    SvarSlett
  3. så rått - sånn vil jeg og ha! :D

    SvarSlett
  4. håhå, så kult. Jeg skjønte liksom ingenting. Tenkte hm, det var et oppfinnsomt lite PS-eksperiment. Kuleste koppene ass.

    SvarSlett
  5. Hehehe, joa, de er kule, folk ser langt etter oss når vi går rundt med de, de syns vi er rare ;)

    SvarSlett