den var kul da! ;D
Eg er veldig misundelig!!!
Jeg digger'n! Haha kunne ikke skjønne når du stod og vifta med den "linsa" i lunsjen.. :P
Gratulerer! Har en sånn kopp jeg også :) hehe :D
så rått - sånn vil jeg og ha! :D
håhå, så kult. Jeg skjønte liksom ingenting. Tenkte hm, det var et oppfinnsomt lite PS-eksperiment. Kuleste koppene ass.
Hehehe, joa, de er kule, folk ser langt etter oss når vi går rundt med de, de syns vi er rare ;)
den var kul da! ;D
SvarSlettEg er veldig misundelig!!!
SvarSlettJeg digger'n! Haha kunne ikke skjønne når du stod og vifta med den "linsa" i lunsjen.. :P
SvarSlettGratulerer! Har en sånn kopp jeg også :) hehe :D
SvarSlettså rått - sånn vil jeg og ha! :D
SvarSletthåhå, så kult. Jeg skjønte liksom ingenting. Tenkte hm, det var et oppfinnsomt lite PS-eksperiment. Kuleste koppene ass.
SvarSlettHehehe, joa, de er kule, folk ser langt etter oss når vi går rundt med de, de syns vi er rare ;)
SvarSlett