Vi dro til Grenland på Fredagen, og kjørte mot Bergen på Søndagen, så fikk to fine dager hos Rudskjær først. Turen nedover gikk i å stoppe hver gang det regna, da vi ikke hadde vindusviskere som virka. Og i å fundere på hvilken vei en sku ta osv...
Vel framme i Bergen fikk vi oss en god natts søvn, og en deilig avslappende dag hjemme på terrassen i nydelig sol. Ble ganske solbrent faktisk. På kvelden var vi først på kaffibesøk hos Hilde, kjempekoselig! Og så tok vi turen til Marsteinen og fikk sett på kontoret til Kjell-Inge, introdusert Tobias for Johnny, og sett Hanne sin leilighet. Samt, møtt mange kjente:)
Tirsdagen passa vi Timo og Amy mens Hilde var ute en tur, og hadde en koselig formiddag der. Etter det var vi litt hjemme og koste oss med familien, før vi på kvelden dro på tidenes besøk til Onkel Svein og Tante Berit.
Onsdagen besøkte vi Årstad, ganske koselig det! Og så dro jeg og Tobias på en liten shoppingtur med Line før vi dro ut til Hilde og spiste middag. Så forlot vi gutta der, og dro på besøk til Hanne J! Kjempefint hus hun har fått seg! Også kjøpte jeg brudekjolen min av henne, den satt som et skudd! Nydelig følelse, gleder meg til bryllupet :)
Torsdagen slappa vi av på dagen, og på kvelden dro jeg og Tobias ut til Marsteinen, hvor Sarah prøvelagde brudefrisyren min. Den blir skikkelig fin! Hehe, blir bra det. Var koselig å få vært en tur der, fikk levert endel invitasjoner også.
Fredagen tok vi frokosten hos Hilde før vi vendte snutene våre østover igjen.
Litt mindre jack-asstur siden pappa fiksa vindusviskerene for oss, og vi visste hvilken vei vi skulle ta :) Ble en nydelig, koselig tur som jeg ikke ville vært foruten. Fikk også en fin kveld hos Rudskjær denne dagen.
Lørdagen ble en skikkelig kjøredag! Alle unga sku et eller annet sted, men det var bare kos å bli litt kjent i Grenlandsområdet. Hadde en rolig kveld med Bendik, Johan, Colin og Tobias :)
Søndagen koste vi oss sammen og spilte spill! Det var helmax, må gjentas!!! Hadde en flott dag og gikk en nydelig tur med Simon, Line og Tobias på kvelden.
Så det var turen til Bergen! Ferie er i grunnen veldig digg:) Gleder meg til neste gang. Og til å dra til Grenland igjen. har sagt det før og sier det igjen, har verdens nydeligste svigerfamilie!
Wenche






Var endel regndråper oppover ja...

Flinke arbeidsgutter





Fine bilder:) måtte bare kommentere en liten feil, det var vel onkel svein og tante BERIT dokkar besøkte:) tante turid bor i sandefjord:)
SvarSlettHehehehe, takk! Jeg skriver stadig feil! Skal rette det opp;)
SvarSlettKoslig med bilder :D
SvarSletthehe Digger å spille, så d blir spill hleg t helja også :D
:) Jeg og digger det! Gleder meg max til helga:)
SvarSlett