tirsdag 14. september 2010

Skogstur

Igår gikk meg, Louise, Merethe og Cathrine på tur i skogen og fotograferte i det fine lyset.

Her er noen av resultatene som kom ut av turen:) Ble litt fornøyd:)



6 kommentarer:

  1. Knallfine bilder. Hu berta på bildet må ha kledd seg for anledningen? Passa nydelig inn ihvertfall :-)

    SvarSlett
  2. Nei Merethe går alltid fint kledd hu :) Mitt idol i klesveien ;) Neida. Men syns at det passa veldig fint ja, så ble ganske blinkskudd. Takk skal du ha :)

    SvarSlett
  3. Jeg likte de to nederste veldig godt! :)

    SvarSlett
  4. Mmmm;) Så fine bilder! Love the colors!!:D Ser ut høsten tar over sommeren på en fin måte.

    SvarSlett
  5. Ikke sant! Var helt nydelig lys der, håper på litt likt lys i November :P Takk for at du likte de:)

    SvarSlett