Knallfine bilder. Hu berta på bildet må ha kledd seg for anledningen? Passa nydelig inn ihvertfall :-)
Nei Merethe går alltid fint kledd hu :) Mitt idol i klesveien ;) Neida. Men syns at det passa veldig fint ja, så ble ganske blinkskudd. Takk skal du ha :)
Jeg likte de to nederste veldig godt! :)
Takk skal du ha! :)
Mmmm;) Så fine bilder! Love the colors!!:D Ser ut høsten tar over sommeren på en fin måte.
Ikke sant! Var helt nydelig lys der, håper på litt likt lys i November :P Takk for at du likte de:)
Knallfine bilder. Hu berta på bildet må ha kledd seg for anledningen? Passa nydelig inn ihvertfall :-)
SvarSlettNei Merethe går alltid fint kledd hu :) Mitt idol i klesveien ;) Neida. Men syns at det passa veldig fint ja, så ble ganske blinkskudd. Takk skal du ha :)
SvarSlettJeg likte de to nederste veldig godt! :)
SvarSlettTakk skal du ha! :)
SvarSlettMmmm;) Så fine bilder! Love the colors!!:D Ser ut høsten tar over sommeren på en fin måte.
SvarSlettIkke sant! Var helt nydelig lys der, håper på litt likt lys i November :P Takk for at du likte de:)
SvarSlett