tirsdag 16. november 2010

Long time...

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrivd her... Bryllupet til Randi og Tomi er vel utført, og de er i Australia nå (håper jeg...) Det er bare 12 dager til vårt bryllup (!) og Tove og Henning sitt er nå på søndag, gleder meg skikkelig! Er spesielt å være i bryllup så tett opp på sitt eget. Blir nok en festdag.

Ellers er det veldig koselig på kontoret for tia! Det henger julelys og glitter fra taker, og over tavla, og bordene er rydda og dekka med julekos som pepperkaker, mandariner og gløgg ++

Jeg gleder meg til jul! Blir spennende å feire jul et annet sted enn hjemme hos mor og far, så er veldig spent. Men gleder meg til å feire jul med gutten min, var et savn i fjor...

Ellers driver vi å planlegger leilighet for tia, har skaffa seng, kommode, komfyr, mm og har endel ting i tillegg, så eneste vi mangler nå er vaskemaskin egentlig, får håpe vi får det snart da... Litt viktig :P
Har ivertfall et nydelig, STORT vaskerom, som det skal bli DIGG å ta i bruk, og vi får et flott soverom med tøff stil, (sier bare ett ord: palleseng!!!!). Veggene er nymalte og skaper en rolig atmosfære, vi leier under et kjempekoselig ektepar i menigheten, og de har pussa opp en god del for oss :) Gleder meg til å flytte inn! Da blir det bare å komme på besøk til oss! :):):)

Et lite random innlegg fra meg.

Wenche

3 kommentarer:

  1. Besøk av meg!;D Koslig me julekos på jobben då, digger JUL!! Og viste du foresten atte dåkkar gifter dåkkar første søndag i advendt?? Tenne første lys under frokosten då, hæ?!:P Gleder meg til du kommer med ditt bilde åsyn på lørdag;)Men husk å kjør forsiktig over fjellet! Dåkkar må komme dåkkar trygt over, så vi ikke står der med finstasen uten brud&brudgom:)

    SvarSlett
  2. Hehe, var det som var planen ja, å tenne lys:) Jeg skal nok kjøre forsiktig, har respekt for glatten... Promise! Gleder meg veldig til å se deg igjen kjære venn, og til du kommer og besøker oss
    :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer som gift da Wenche! Så rart å tenke på. Har aldri sett han derre kompisen din;) Husker ikke engang hva han heter...;) hehe
    Så koselig blogg du har også!
    Jaja, nyt bryllupreise og ny leilighet og alt sammen da!
    Klem fra Silvia

    SvarSlett