Vel, da var alt over, og hverdagen er (endelig) tilbake, jeg sitter på kontoret og koser meg med Enya og plakatlaging, og samfunn med kjære medarbeidere. Vi har ikke flytta helt inn i leiligheten ennå, men begynt så smått, må vente fordi gølvet på kjøkkenet ikke er ferdig, men men. Vi var innom igår, og det var gjort så utrolig koselig der! Svigers hadde pynta til jul og satt opp og redd opp sengen for oss, og det var helt fantastisk å komme inn og se. Også litt gøy å åpne de siste gavene også:)
Vi føler oss så overvelda og velsigna etter bryllupet, vi har fått så masse, og så mange koselige kort! Tusen takk til alle som var med å gjøre dagen vår spesiell, og til alle gavmilde sjeler:)
Føler ikke for å skrive så mye mer atm, men skal legge ut noen bilder så fort jeg har noen...
Tuusen takk for at jeg fikk være der og dele dagen m dere! :D
SvarSlett