mandag 10. januar 2011

Digg, digg, digg!

Nå har min kjære endelig fått gjort ferdig kjøkkenet! Gulvet er lagt, listene er på, og hylla er satt opp, fylt til randen med råstilige norgesglass med div kjøkkeningredienser i. Digger stilen hans! :) Flott å være enige...

Ellers har vi fått ordna på stua, og gangen begynner etterhvert å se levelig ut den og, med peis som bare mangler rør, og sofa med bord. Skal nok få til noen trivelige spillkvelder der ja! Dere kommer dere? :)

Soverommet har fått en oppløfting, og snille Tante Elin har lånt oss vaskemaskin så vi kan klare oss til vi får skaffa vår egen. Det er så deilig å få ting i orden! Og vi er jo så heldige at vi har et gigavaskerom, med takoppheng til tørkestativ, og skapplass mm, det er bare herlig for vaskegale meg:)

Eneste som gjenstår er å få nye gardiner til kjøkkenet, male dørhåndtaka og få rør til peisen, så vi kan bruke den... Men det får vel vente, til vi har fått lønninger :)

Lover å legge ut bilder så snart som mulig!
Forhåpentligvis innen to dager :)

Wenche:)

1 kommentar: