Jeg hadde en fantastisk koselig bursdagsfeiring med svigerfamilien, fikk koselig vårpynt til å dekorere leiligheten med, et etterlengta strykejern, pluss en fin sommerkjole, også et veldig kult logospill som ble tatt i bruk samma dag :)
Ellers har det vært påske, og på Fredagen var det forlovelsesfest for Markus + Heidi hos svigers, koselig! Og etter det bar det til Brunstad med et fantastisk påskestevne, fikk høre så masse godt, som jeg skal ta med meg om dagen! Fikk også tilbrakt endel tid med verdens beste Line! Og tatt en gøy risk-kveld med Line og Louise :)
Og ikke bare det! Mandagen ble tilbrakt til klargjøring av leiligheten, mannen tok helt av med forberedelser til lille Aurora. Vugga ble satt på plass, sengetøy og annet vaska, og vogna utforska og klargjort :) Utrolig gøy å gjøre alt klart. Etter det dro vi ut på risøya med svigers, og hadde en superkoselig dag der ute!
Legger ved litt div bilder fra de siste, nydelige dagene:)

En av mange fine vårblomster i hagen

Go`gutten min

Masse søte små klesplagg!

Jeg innrømmer det Louise, dette bildet er litt til ære for deg! :)


Nydelige C-Line!

Mölkky

Fotografene Rudskjær

Grillings på Risøya


Colin koser seg ved sjøen
Hehe, ser dere har veldig god smak i barneklær ;)
SvarSlettEllers var det mange koselige bilder =)
Hehe, ja vi har jo blitt godt opplært :P Neida. Men pandaer ER søte da! Takk skal du ha, koselig med kommentarer! :)
SvarSlettHey :) nydelig oppdatering med flotte bilder !
SvarSlettkan jeg bruke mülkyy bildet på tumblr?
Tusen takk! :) Seff, bare å bruke! :)
SvarSlett