Jadda, da er det på tide å pakke til årets høydepunkt, nemlig sommerstevnet! I år er vi så heldige å få bo sammen med svigers i campingvogna, vi skal sove i forteltet, og jeg gleder meg skikkelig! Blir nydelig å være på verdens beste sted med alle kjente og kjære. Kjenner det er ekstra koselig å pakke for hele vår lille familie på tre:) Blir nok den beste sommeren sålangt...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar