fredag 8. juli 2011

God morgen!

Dagens sang: 442HV

Nå sitter jeg her med min deilige kaffekopp og ser ut på et nydelig vær mens det kryper maur i nakken, på foten, handa og på PCen, ja du hørte riktig, MAUR! Skjer med det? Aner ikke hvor de kommer fra, men de skal UT! Jaja, anyways, huset står litt på hue her, siden vi er midt oppi pakking til stevnet + Tobias sitt byggeprosjekt. Men hva gjør vel det når målet for dagen er verdens desidert beste sted? Nå er vi max klar for to uker med samfunn, sommer og sol! Og ikke minst påfyll...

Mannen ligger inne i senga og sover, og aner ikke at en deilig frokost med alskens nam står ved siden av han og venter på å bli spist, morsomt å gjøre sånt no, men ikke så morsomt når han ALDRI våkner... Jaja, sjokoladekaffen kan jo alltids varmas opp igjen, og maten blir jo ikke så dårlig...

Slenger utpå noen bilder fra de siste dagenes triveligheter som inkluderer besøk av Randi+Tomi, grillings i hagen, div hjemme ++

Var flotte nye og faktisk spreke bil!



Mannen som får jobben gjort!


Seng/Kontorkroken begynner å ta form...


Aurora har funnet ut at leker er gøy! Takk Tante Kari!






Jeg er bare helt herlig jeg...


1 kommentar: