lørdag 23. juli 2011

Summertime :)

En lyserosa solnedgang fyller campingvogna med dust lys, og en liten prinsesse ligger ved siden av meg og plundrer og ler. Har hatt en herlig sommer på verdens beste sted med familie og venner...
Litt for mye som har skjedd på disse to ukene til å fortelle alt her, men har ivertfall hatt det flott! Nå reiser vi snart hjem, og ser fram til å få gjort litt oppussing hjemme mens mannen leter etter ny jobb... Sommeren er jo ikke over ennå, så håper på noen koselige sommerkvelder med gode venner hjemme også.

Legger ved noen koselige bilder av vesla vår i studio, bilder tatt av min gode venn Lisbeth:)





6 kommentarer:

  1. Snakk om å være ultra fotogen! Poserer skikkelig. Håper det ikke er lenge til vi får se henne igjen.

    SvarSlett
  2. Jepp, kjempefotogen! Skikkelig stas å få så fine bilder av henne, Lisbeth er flink! Blir nok noen nye bilder opp på veggen her hjemme nå ja:)

    SvarSlett
  3. love the pics! Super cute! : D

    SvarSlett