Litt for mye som har skjedd på disse to ukene til å fortelle alt her, men har ivertfall hatt det flott! Nå reiser vi snart hjem, og ser fram til å få gjort litt oppussing hjemme mens mannen leter etter ny jobb... Sommeren er jo ikke over ennå, så håper på noen koselige sommerkvelder med gode venner hjemme også.
Legger ved noen koselige bilder av vesla vår i studio, bilder tatt av min gode venn Lisbeth:)






naw! kan jeg ta de? ;)
SvarSlettHehe, jada, bare bruk de:)
SvarSlettSnakk om å være ultra fotogen! Poserer skikkelig. Håper det ikke er lenge til vi får se henne igjen.
SvarSlettSå søt!! :)
SvarSlettJepp, kjempefotogen! Skikkelig stas å få så fine bilder av henne, Lisbeth er flink! Blir nok noen nye bilder opp på veggen her hjemme nå ja:)
SvarSlettlove the pics! Super cute! : D
SvarSlett