Vel, tenkte å legge ut noen bilder fra Finland, vi hadde en skikkelig fin tur, tross sykdom! Fikk bo hos Ninni og Vilppe, og lille søte Eino, som ble skikkelig kompis med Aurora:) Vi storkoste oss der! Og det var et flott bryllup for en kongepar, utrolig glad i de begge to!
Også må jeg jo legge ut noen bilder fra den koselige spillkvelden iforgårs! Line og Johan var hjemme, og da benytta vi anledningen til å ta en skikkelig spillkveld, med pizza og det hele. Og Simon tok med seg sin Charlotte hjem for å hilse på:) En flott kveld:)

Mamma det er litt kjedelig på dette flyet her...

Sjønne Eino! Takk for at vi fikk bo hos dere!


Vielsen hos byfogden eller noe...

Det nygifte paret:)

Veldig gla i Luddeboka mi!

Ut på tur, og kjempeblid!


Johan og Frida

Var koselig å ha deg hjemme Line!

Simon + Charlotte

To snille små...
Koselig..!
SvarSlett:) Var koselig å være hjemme også!
SvarSlett