lørdag 8. oktober 2011

Back!

I skrivende stund ligger Colin og Aurora og blar i Ludde-boka, de var veldig snille og lot meg sove nesten til ti idag, og det var etterlengtet! Og Tobias er på jobb hele dagen, ja han har fått seg jobb! Kunne ikke vært mer letta! Det gikk fort når han først fikk seg jobbintervju, ble ansatt samme dag:) Og imens er jeg hjemme med to goe unger :) Det er kos!

Vel, tenkte å legge ut noen bilder fra Finland, vi hadde en skikkelig fin tur, tross sykdom! Fikk bo hos Ninni og Vilppe, og lille søte Eino, som ble skikkelig kompis med Aurora:) Vi storkoste oss der! Og det var et flott bryllup for en kongepar, utrolig glad i de begge to!

Også må jeg jo legge ut noen bilder fra den koselige spillkvelden iforgårs! Line og Johan var hjemme, og da benytta vi anledningen til å ta en skikkelig spillkveld, med pizza og det hele. Og Simon tok med seg sin Charlotte hjem for å hilse på:) En flott kveld:)

Mamma det er litt kjedelig på dette flyet her...


Sjønne Eino! Takk for at vi fikk bo hos dere!



Vielsen hos byfogden eller noe...


Det nygifte paret:)


Veldig gla i Luddeboka mi!


Ut på tur, og kjempeblid!



Johan og Frida


Var koselig å ha deg hjemme Line!


Simon + Charlotte


To snille små...

2 kommentarer: