onsdag 14. desember 2011

Besøk hos Gjermund & Kari!

Forrige lørdag var vi så heldig å få besøke Gjermund og Kari, og det var utrolig koselig! Lucas var så opptatt av den lille kusina si, og skulle lære henne å krabbe og lekte masse med henne, supersøtt:) Og Savannah og Lucas syntes at bilsetet til Aurora fungerte som en perfekt gyngestol... Vi hadde en nydelig kveld sammen med en nydelig familie, bildene taler for seg. Koselig med sånne førjulsbesøk, midt oppi alt kaoset som forjulstia gjerne er full av.





1 kommentar:

  1. så koselig :) kan gjerne få lov te å bli med neste gang! :p

    SvarSlett