søndag 8. januar 2012

Tur til Bergen

Jeg var så heldig å få en tur til Bergen i julegave i år :) Det var så koselig å få noen dager hjemme hos familien føre jul! Meg og Aurora storkoste oss hos Hilde og Daniel, og fikk hilst på alle hjemme også. Utrolig koselig! Vi tok fly ned på morran på fredagen, og hadde dermed hele fredagen der nede, kjempedeilig. Hilde hadde grøtbesøk, og på kvelden kom Hanne, Tone og Kjell-Inge innom på besøk. Aurora tok kveldsbadet sammen med Amy, og hadde det kjempegøy!

Lørdagen var vi i byen for å se på pepperkakebyen med Hilde og barna, og Lydia og barna, en koselig dag med herlige barn! På kvelden tok vi det i grunn bare med ro.

Søndagen stakk Hilde, Daniel og barna på riding, meg og Aurora bare chilla hjemme, for ingen av oss var helt i form. (Tar visst på å reise!) På kvelden var vi på besøk hos Mamma og Pappa, og der ble det fort fullt hus med gutter som sku øve til julebordsang. Søndag morra kom Pappa å henta oss, og kjørte oss til toget, og meg og Aurora vendt nesa hjemover. Hu var ganske snill på toget i grunn, så gikk veldig fint å reise med lillemor, men neste gang tar vi med Pappaen!

Det goe smilet som møtte oss på flyplassen!


Vel framme i Bergen og helt fornøyd...



Amy måtte øve seg litt til lillebror kommer!






Fått låne babyfeederen til Amy, og koser meg med drue...




Koselig å bli mata av mormor som jeg ser så sjeldent!


Koseligste gjengen å tilbringe noen dager med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar