Lørdagen var vi i byen for å se på pepperkakebyen med Hilde og barna, og Lydia og barna, en koselig dag med herlige barn! På kvelden tok vi det i grunn bare med ro.
Søndagen stakk Hilde, Daniel og barna på riding, meg og Aurora bare chilla hjemme, for ingen av oss var helt i form. (Tar visst på å reise!) På kvelden var vi på besøk hos Mamma og Pappa, og der ble det fort fullt hus med gutter som sku øve til julebordsang. Søndag morra kom Pappa å henta oss, og kjørte oss til toget, og meg og Aurora vendt nesa hjemover. Hu var ganske snill på toget i grunn, så gikk veldig fint å reise med lillemor, men neste gang tar vi med Pappaen!

Det goe smilet som møtte oss på flyplassen!

Vel framme i Bergen og helt fornøyd...


Amy måtte øve seg litt til lillebror kommer!





Fått låne babyfeederen til Amy, og koser meg med drue...



Koselig å bli mata av mormor som jeg ser så sjeldent!

Koseligste gjengen å tilbringe noen dager med!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar