Så herlig jenta di er, Wenche! :) Ang kommentaren din på bloggen min - vi har ikke brukt å ha lærlinger her så vidt jeg vet, og jeg er litt der at jeg ikke helt tør å anbefale/dra inn folk (har bare jobbet her et halvt år) men du kan jo sende en mail til administrasjonen og spørre selv ev. :) Men er det ikke litt langt å reise helt til Drammen, da..? Blir fort lange dager her! Just so you know. :)
Så herlig jenta di er, Wenche! :)
SvarSlettAng kommentaren din på bloggen min - vi har ikke brukt å ha lærlinger her så vidt jeg vet, og jeg er litt der at jeg ikke helt tør å anbefale/dra inn folk (har bare jobbet her et halvt år) men du kan jo sende en mail til administrasjonen og spørre selv ev. :) Men er det ikke litt langt å reise helt til Drammen, da..? Blir fort lange dager her! Just so you know. :)