tirsdag 6. desember 2011

Fotoshoot. + div hverdag

Her kommer litt bilder fra de siste dagene, pluss noen adorable shots fra fotoshooten som jeg bare må legge ut, for de er så herlige!

Meg og Pappa leker på gulvet, og jeg lærer meg å krabbe!



Koselig kveldsmåltid i desember :)


Kvalitetstid med pappaen min :)







1 kommentar:

  1. Så herlig jenta di er, Wenche! :)
    Ang kommentaren din på bloggen min - vi har ikke brukt å ha lærlinger her så vidt jeg vet, og jeg er litt der at jeg ikke helt tør å anbefale/dra inn folk (har bare jobbet her et halvt år) men du kan jo sende en mail til administrasjonen og spørre selv ev. :) Men er det ikke litt langt å reise helt til Drammen, da..? Blir fort lange dager her! Just so you know. :)

    SvarSlett