Idag har jeg og Mamma vært på superkoselig lunsjbesøk hos Sandra om mammaen hennes! Der var også Zacharias med mammaen sin, og Anlaug med barna sine... Vi hadde det kjempegøy, og jeg fikk til og med lov til å prøve gåstolen til Sandra! Også har mamma pynta hele stua med masse rare røde og hvite ting, og masse lysende greier som jeg syns er veldig gøy å se på... Lurer på hvorfor...

Spennende å se på lysa...

"Mamma har hengt opp noen plastkuler som jeg driver å slår på, kjempestas..."

Koselig :)
SvarSlettÅh, elsker den "vrihasselen"...tror det er det den heter:) har lyst på sånn selv:)
SvarSlettHehe, tanta til Tobias sku flytte, og hadde masse sånn i hagen, så vi fikk en, ellers kunne jeg ha skaffa deg en, de er visst dyre å kjøpe...
SvarSlett