Julaften var tradisjonsrik og koselig, og Aurora fikk så mange gaver! Hu fikk nok flest av alle, nesten flaut :P Så når folk spør om hva jeg fikk til jul svarer jeg hva Aurora fikk, mer stas enn egne gaver det visst :P
1. juledag gjorde vi ikke så mye, slappa av og spilte noen spill og div. 2.juledag likeså, skulle egentlig i julebesøk til M+G, men siden vi begge var passe uvel med bihulebetennelse og div, ble det ikke noe av det. Så var Tobias tilbake i jobb, og vi tok dagene med ro, jeg strikka sokker for harde livet for å få de ferdig til Nyttårs-stevnet, så jeg kunne sende de med til Line :P Gøy å kunne gi noe en har laga sjøl i grunn...
Nyttårsaften var jeg og Aurora på Brunstad en tur med svigers mens Tobias var på jobb, og på kvelden var vi alle sammen hjemme hos svigers og feira, koselig med Simon og Charlotte der, samt Elin, Håkon og Kristian. 1.nyttårsdag, Tobias sin bursdag gikk vi en koselig tur til Jyplevik med svigermor, Colin, Simon og Charlotte, SUPERKOSELIG! Og siden jeg glemte mitt kamera måtte jeg låne "Lotte" sitt for å ta et bilde av Tobias med Aurora i hjemmesnekra bæremeis... En ryggsekk med litt tilpasninger funka visst fint! Lillemor sov nesten hele veien, og virka som hu nøyt turen :)

Jeg var så flink til å bruke babyfeeder i Bergen, at Mamma bare måtte kjøpe en til meg, så nå spiser jeg frukt og grønnsaker sjøl!
Ut på tur med godt humør!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar