søndag 8. januar 2012

Jul 2011

Jeg var ikke noe flink til å ta bilder denne jula, og de bildene jeg tok ble ikke tatt med mitt kamera, siden jeg glemte det hjemme! Men, Martha tok noen fine bilder jeg håper å få kloa i, og noen bilder ble også tatt med digitalkameraet til svigers, så det kommer det kommer! Foreløbig får dere kose dere med de bildene jeg har fra tia føre jul, og juledagene, vi hadde noen koselige fridager alle tre føre jul som ble brukt til juleshopping, avslapning og grøtbesøk! Dessverre tok jeg ikke så mange bilder av det heller, med de som var der gjorde kanskje det? I dont know...
Julaften var tradisjonsrik og koselig, og Aurora fikk så mange gaver! Hu fikk nok flest av alle, nesten flaut :P Så når folk spør om hva jeg fikk til jul svarer jeg hva Aurora fikk, mer stas enn egne gaver det visst :P

1. juledag gjorde vi ikke så mye, slappa av og spilte noen spill og div. 2.juledag likeså, skulle egentlig i julebesøk til M+G, men siden vi begge var passe uvel med bihulebetennelse og div, ble det ikke noe av det. Så var Tobias tilbake i jobb, og vi tok dagene med ro, jeg strikka sokker for harde livet for å få de ferdig til Nyttårs-stevnet, så jeg kunne sende de med til Line :P Gøy å kunne gi noe en har laga sjøl i grunn...

Nyttårsaften var jeg og Aurora på Brunstad en tur med svigers mens Tobias var på jobb, og på kvelden var vi alle sammen hjemme hos svigers og feira, koselig med Simon og Charlotte der, samt Elin, Håkon og Kristian. 1.nyttårsdag, Tobias sin bursdag gikk vi en koselig tur til Jyplevik med svigermor, Colin, Simon og Charlotte, SUPERKOSELIG! Og siden jeg glemte mitt kamera måtte jeg låne "Lotte" sitt for å ta et bilde av Tobias med Aurora i hjemmesnekra bæremeis... En ryggsekk med litt tilpasninger funka visst fint! Lillemor sov nesten hele veien, og virka som hu nøyt turen :)

Jeg var så flink til å bruke babyfeeder i Bergen, at Mamma bare måtte kjøpe en til meg, så nå spiser jeg frukt og grønnsaker sjøl!



Ut på tur med godt humør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar