fredag 27. januar 2012

Litt nytt herfra!

Vel, litt for lenge siden forrige oppdatering! Aurora har begynt å krabbe som bare det, og reiser seg opp etter alt mulig. Hu plukker opp mat og spiser det sjøl, og går litt på do når mammaen er flink til å passe på når hu må. Hu spiser for det meste fast føde, og har ENDELIG begynt å skjønne at natta er for soving, og våkner bare en til to ganger i løpet av natta for å spise, også sover hu videre, DEILIG for mamman og pappan! Så nå har vi plutselig litt kveldstid ledig igjen, uvant, men fint :)

Her er litt bilder av store jenta vår!

Takk for den fine buksa tante Hanne!



Bendik lærer meg å spille trommer


Første potteforsøk...


Sååååå stor!


Do eller potte? Lettere å sitte på potte, men do funker den og:)



Følger godt med på Pappa og prøver å lære av han...


Mamma ble så lei av at jeg griste banan overalt...


Reiser meg opp etter det meste, og er SÅ kry over å stå!


6 kommentarer:

  1. så utrolig for seg hun er for alderen da. når blir hun ett år forresten? hun ser veldig kvikk ut. og så er hun så lik på deg Wenche. håper dere koser dere masse med lille jenta deres.kaja

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun blir ett år den 18.mai. Syns du vi ligner? Takk! :) Koser oss masse! Klem

      Slett
  2. Åååååh, haha jeg ler meg ihjel av den store, stygge plastfrakken du har tredd på henne, haha! Koffor ikke?? Det var jo smart det! Hun er helt nydelig! Jeg elsker å se på oppdatering fra deres lille koslige familie:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, er et Altfor stort maleforkle:P Hu fikk bare ALLTID stygge bananflekker på alle klær! Hehe, koselig at folk besøker bloggen og kommenterer :) Tar jo ofte mange bilder av lillemor.

      Slett
  3. Så stor ho har blitt! Og så masse ho kan :D Glede meg til å møte deko neste gang de kjem vestøve :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder oss til å møte deg/dere også! :) Gleder meg til å hilse på di lille tulle :)

      Slett