lørdag 4. februar 2012

Besøk av Bendik!

Forrige helg var vi så heldige å ha onkel Bendik på besøk omtrent hele helga! Og det var så utrolig koselig, Aurora er SÅ gla i onkelen sin, så når Bendik er her, får vi gjort så mye mer i huset:P Deilig med en flink onkel! Han overnatta fra fredag til lørdag. Og på søndagen var han med oss til Drammen, der vi besøkte M+G, hvor H+D var med barna! Kjempekoselig:)

Her er noen bilder fra den helga...

Koselig å få komme opp i senga til Onkel Bendik på morrakvisten...


Sitter og koser seg med brødsmuler, stas å spise sjøl!



"Onkel Bendik gir meg latterkrampe!"


Bendik hjelper meg å lage kule lyslykter, med mitt fantastiske knallrosa verktøysett!


I stua til Marit



Goe venner :)





"Hysj" Beibi sover..."

2 kommentarer:

  1. Har lov til å falle litt for det siste bilde her..?
    Du har jo masse koselige bilder fra sandagen. Bare herlig hu jenta di... Barna snakker masse om dere.
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja Amy er bare helt herlig! Tok ikke så mange bilder, men fikk noen koselige ja, bare å si ifra hvis du vil ha de....

      Så koselig da! Savner dere vi... Klem

      Slett