onsdag 29. februar 2012

Litt bilder fra ting som har skjedd...

Vel, da har vi hatt en fin vinterferie! Tobias fikk litt fri, så vi fikk oss noen dager på hytta med svigers, og ellers har jeg og Aurora tatt dagene med ro hjemme, og sist søndag hadde vi besøk av G+K med barna og Arild! Kjempekoselig med familie på besøk, love it! Gøy at barna hadde gøy av å leke med hverandre også, hørte ikke noe fra Aurora de timene de var her, mens vanligvis forfølger hu meg everywhere... Legger ut noen bilder av nydelig besøk hos Ingrid og Sandra også, gøy å se at Aurora og Sandra har glede av hverandre!

Mamma syns jeg ser så rampete ut når pappa tar vann i håret så det krøller seg!


Hjelp, jeg er fanga!


Koselig å lese bok med Magnhild


Bestevenner! :)






Nå har mannen skikkelig ferie :) Lydbok på høret, og avisa...







Jentene leste og leste :P


Colin nærmest "bodde" oppe der hele helga...

1 kommentar:

  1. Colin ser SÅ stor ut!! wæææ, han blir høy!

    og det er sÅ koselig å se bilder fra hytta! :]

    SvarSlett