En av de beste tingene med å være hjemmeværende husmor må være formiddagsbesøk av andre mødre... Igår hadde jeg nydelig besøk av I. med Sandra, og det var så koselig! Rora og Sandra lekte masse sammen, og det gikk veldig fint, ingen som fikk den andre til å gråte :P Gode venner de to! Vi fikk oss en liten tur ut også, og det syns de begge var stas :)
Her er noen bilder!

"Mamma syns jeg ble så stor i disse klærne!"




En over stolen og en under stolen sitter og gumler rundstykker...

Sandra blir så flink til å gå!

Stas å sitte sjøl på muren...

Gode venner
Fine bilder. De er så søte sammen <3
SvarSlett