Aurora syntes det var veldig gøy å være ute, men å krabbe på det knusktørre gresset var en mindre gøy affære, hu bytta fra hånd til hånd som om hu tok på noe ekkelt, og ville ikke krabbe noe særlig, så hu nøyde seg med å stå ved benken eller vogna. Vi spiste hjemmelagde pizzahorn, noe som Aurora var begeistra for helt til hun kom inn til fyllet, da spytta hu ut det som kom i munnen, og slang fra seg hele hornet. Kresne lille jenta vår :P Men gøy å ha så stor jente at hun spiser det samme som oss!



Mamma, kan ikke jeg få resten av pizzahornet ditt a?




Se så flink jeg er da!


Isj, ekkelt å krabbe på tørrt grass!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar