Igår formiddag tok vi oss en rusletur i skogen med svigermor, og fant en nydelig plass ved sjøen hvor vi inntok lunsjen, og utnytta den steikende sola. Det var helt vindstille, og vi så rett ut på havet, med blikkstille sjø! SÅ det var med andre ord et herlig sted å sitte... Aurora storkoste seg på steinstranda, og utforska verden med stor fornøyelse, vi måtte smøre hu både en og to ganger for å sikre at hu ikke ble solbrent, så sterk var sola! Vi spiste horn og drakk kaffe, og hadde en fin formiddag ved sjøen. På vei hjem igjen plukka vi blåveis og blåbærlyng til å pynte med, og nøt den blåveisdekte skogen. Snakk om tett i tett med blåveis! Herlig vårfølelse.
Vel hjemme planta meg og svigermor påskeliljer og andre blomster, og jeg fikk litt tips og triks til mitt eget hjem ;) Etter det tente vi på grillen, og grilla med hele gjengen, kjempekoselig og veldig vårstemning!
Vi satt hele kvelden ute foran grillen, som vi gjorde om til bål ettersom sola gikk ned og det ble kjøligere. Aurora storkoste seg ute hele dagen, og slukna som et lys da kvelden kom...




Nydelige farger...





En blåveiskledt skog!


Mine fine påskeblomster!

Grilling på g!

Colin koser seg!

Aurora også :)


Koselig bål...
Ååå Ser og høres så koselig ut!! :] Takk for oppdateringen!
SvarSlettBare hyggelig ;) Vi får til noe sånt når du er her også ikke sant? ;)
Slett