Idag er huset renere enn på lenge, mor sitter med beina høyt og ser på lillemor som leker så fint på gulvet, slik hu pleier når det er andre enn meg i huset. På kjøkkenet blir ovnen skura, oppvasken tatt og benker vaska, og lillebror sparker godt i magen, lykkelig over at Mamma endelig tok hintet og satte seg for å slappe av. Det er godt med litt hjelp i huset!
Dagene går fortere og fortere mot avreise til Bergen, og vi ordner og styrer litt med bil og bagasje og gleder oss til noen fine dager på Vestlandet. Blir deilig med en roadtrip også, koselig å få litt familieferie, siden mannen har jobba mesteparten av sommern...
Aurora er i storform for tia da, hu klatrer opp og ned alle stoler hu kommer over, og fyker rundt i hele huset for å finne ting å rote til/leke med. Ikke noe å si på energien hennes nei, eneste er at hun hoster noe voldsomt for tia, spesielt når hun skal sove, og det er ikke så gøy for mamma, så hostesaft er kjøpt inn, og skal testes før legginga ikveld. Satser på full recovery fortest mulig...
Ellers er det ikke mye nytt her i huset, far jobber veldig masse for tia, og mor leter på nytt etter jobb, da forrige jobb ikke gikk som det skulle, og lillemor nyter foreløbig å være hjemme med mor og tante :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar