- Jeg har fått ny og veldig gøy og spennende jobb!
- Tirsdag finner vi ut om det blir blått eller rosa...
- Søndag kommer verdens beste C-line!
- Vi skal på hyttetur med C-line!
- Mandagen kommer jentene hjem fra Paris, forhåpentligvis med noen gøye bilder og ting vi får se!
- Onsdagen får vi møte en av C-lines sjønne venner fra England
- Lørdagen begynner stevnet!
- +++++
Hvor heldige er vi ikke som får oppleve så mye gøy! Og sommeren er fortsatt ikke over, så vi har fortsatt mange gøye ting vi kan gjøre før skolen starter igjen, og hverdagen begynner... Håper dere alle får en fin sommer videre! I know I will!
Klem
søndag 29. juli 2012
O lykke!
Så heldig jeg er som har så mye å glede meg over! Nå står det snart et nytt stevne for døra, og jeg skal få lov til å være på det også! Og jeg skal få dele campingvogn med en gjeng herlige jenter! Jeg er også så heldig at jeg skal få lov til å jobbe med bildeproduksjon av møtene, og være med å at så mange mennesker får med seg det som skjer på Brunstad:)
Her kan jeg ramse opp endel av det jeg ser fram til fremover:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
No e eg veldig spent på om da blei blått eller rosa? :) :)
SvarSlettDet ble blått denne gangen! :) Stor stas med en av hver :)
SvarSlettShit gleder meg skikkelig:D Ikke lenge igjen nå!
SvarSlettI know! :):):):):):)
SvarSlett