mandag 3. september 2012

Noen koselige hjemmedager i August

Det er så kos med en liten tullemor som tusler rundt og stadig oppdager nye ting hu får til!

Det mest populære for tia er stol-klatring, eller generelt klatring overalt... Hu ligner nok litt på apekatten Nils-Pappaen sin... Så mor må bare venne seg til å finne tulla oppå både bord og kommoder der hu egentlig ikke sku vært...

Ellers er det stor stas å være ute å leke, og å se på at Pappa og Mamma jobber litt. Bestemor har skaffa en sandkasse som det er stor stas å sitte i! Tilogmed selvom Mamma ikke har fylt den med sand ennå... :P

Her er noen bilder fra noen koselige August-dager.

En nydelig bolleoppskrift som garantert skal prøves igjen! Mmmmm....

En trøtt tullemor på morrakvisten...

Øver seg på å spise med gaffel, et kunststykke!
Meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar