Det mest populære for tia er stol-klatring, eller generelt klatring overalt... Hu ligner nok litt på apekatten Nils-Pappaen sin... Så mor må bare venne seg til å finne tulla oppå både bord og kommoder der hu egentlig ikke sku vært...
Ellers er det stor stas å være ute å leke, og å se på at Pappa og Mamma jobber litt. Bestemor har skaffa en sandkasse som det er stor stas å sitte i! Tilogmed selvom Mamma ikke har fylt den med sand ennå... :P
Her er noen bilder fra noen koselige August-dager.
![]() |
| En nydelig bolleoppskrift som garantert skal prøves igjen! Mmmmm.... |
![]() |
| En trøtt tullemor på morrakvisten... |
![]() |
| Øver seg på å spise med gaffel, et kunststykke! |



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar