onsdag 24. oktober 2012

Sjarmtur i skogen!

I forbindelse med BF-helga var min kjære søster med familien på Brunstad, og vi (meg, & Aurora) fikk en nydelig dag sammen med de! Vi gikk tur i skogen og grilla pølser, kjempesjarm!  Og ekstra gøy å se hvor godt Aurora likte seg sammen med de andre ungene...
Etterlengta å få være sammen med den nydelige familien. Så her kommer litt bilder fra den deilige dagen!



Sjarmtrollet Caspian!

Linnea ordner bål!

Koser seg på tur med kusiner og fettere :)

Timo konser på bålet...

Definisjonen på sjarm...

"Mamma! Alle barna leker gjemsel uten meg!"


Takk for en nydelig dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar