I forbindelse med BF-helga var min kjære søster med familien på Brunstad, og vi (meg, & Aurora) fikk en nydelig dag sammen med de! Vi gikk tur i skogen og grilla pølser, kjempesjarm! Og ekstra gøy å se hvor godt Aurora likte seg sammen med de andre ungene...
Etterlengta å få være sammen med den nydelige familien. Så her kommer litt bilder fra den deilige dagen!
 |
| Sjarmtrollet Caspian! |
 |
| Linnea ordner bål! |
 |
| Koser seg på tur med kusiner og fettere :) |
 |
| Timo konser på bålet... |
 |
| Definisjonen på sjarm... |
 |
| "Mamma! Alle barna leker gjemsel uten meg!" |
Takk for en nydelig dag folkens!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar