tirsdag 23. oktober 2012

Til ære for Heidi :)

Bare noen magebilder, siden de ble forespurt av min finske svigerinne :)




Så stor er jeg nå, uke 32, var på ultralyd idag og fikk vite at det blir en stor gutt :)
Han er fortsatt like kamerasky, og gjemte ansiktet sitt hele tia, så ble ikke no bra 3d-bilde, kjedelig, da vi fikk det temmelig rimelig, men men...

For å skrive litt mer svangerskapsrelatert er lillebror fortsatt like navnløs, han sparker og sparker, og er veldig aktiv, både natt og dag. Han har foreløbig lagt seg riktig, altså med hode ned, og håper han planlegger å ikke replassere seg motsatt før fødselen... ;)

Så det var det!

2 kommentarer: