onsdag 7. november 2012

Hyttetur med familien!

I helga hadde vi verdens koseligste familiesamling på hytta. Alle (unntatt stakkars Camilla... :() Var samla for feire Mamma og Pappas 60årsdager, og vi storkoste oss! Skikkelig familien Bernhardsen hyttetur med snørekjøring, familiemåltider, musikk og gøye aktiviteter på kveldene, slik en ekte hyttetur skal inneholde :)

Koselig å få til noe sånt selvom etterhvert familien begynner å bli så stor... Vi teller idag 43 medlemmer, og nr 44 ligger i magen min :P Så vi begynner å bli mange! På hytta nå var vi 21 stk, inkl Caspian og Marco, så det sier litt! Mange folk, og mye humor og morro :)

Marco koser seg foran peisen med Onkel Arild


Kos med mange rundt frokostbordet!

Fin natur rundt hytta :)

Mormor strikker litt på babyteppet til lillegutt :)

Tone lager sjokolademousse!

Definisjonen på sjarm :)

Ekte familietrivsel!

Herlige Caspian!

Kaka G+K hadde kjøpt med, ingen som hadde hjerte til å skjære i den på en lang stund...
Trenger vel ikke skrive så mye mer enn det, bildene taler for seg :)

Meg :)

3 kommentarer:

  1. Så ut som dere hadde det skikkelig koselig!! :D kan ikke vi få ta en tur før dere selger'n 'a? som du "lovte".. :p

    SvarSlett
  2. Hehe, ække sikkert vi selger'n allikevel da... :P Fordi vi hadde det så koselig der oppe atte Pappa omtrent ombestemte seg... Men jo gjerne! Kanskje vi kunne fått til noe i vinterferien, sånn som Randi så gjerne ville...

    SvarSlett
  3. Tone Lise
    Fine bilder og du får skikkelig fram den koselige stemningen vi hadde :)

    SvarSlett