Bare noen bilder av hverdagen her hjemme...
Aurora forstår mer og mer, og virker som det er veldig spennende for henne å gjøre det samme som vi gjør, hu setter seg godt til rette i sofaen med avisa, akkurat som pappan, og henter og ordner med ting sånn at alt skal gjøres riktig, veldig styrete og ordnete for tia med andre ord...
Hun lærer stadig nye ord, og er kry når hu får til å si de riktig, veldig gøy!
Her er noen bilder hjemmefra hos oss...
 |
| Hylla i stua som etterhvert begynner å se bra ut :) |
 |
| "Hmm... Hva skal jeg ønske meg til jul i år mon tro?" |
 |
| Min fantastiske troll-hassel som snart skal få litt mer julepynt på! |
 |
| Disse lagde meg og Bendik engang i våres, koselige lykter! |
 |
| Viktig å sitte sånn som pappa sitter og lese avisa! |
 |
| Maler skuffer til lillebror sin kleskommode, nå gleder vi oss til du kommer lillegutt! |
 |
| Farsdagsrosene, en fra hver av barna og en fra mor :) |
Koooslig å se! Hva ønsker dere/Aurora seg til jul?
SvarSlett:) Aurora ønsker seg duplomennesker/dyr, og vi ønsker oss vaffeljern :P
SvarSlett