Da er vi back online en liten stund... Fins ikke nett i det nye huset enda, så vi er temmelig lite oppdatert i nettverden for tiden... Typisk akkurat nå som jeg bestemte meg for å bli flinkere til å blogge... Jaja... Nå er frokosten akkurat inntatt i Svigers casa, vi kom hit igår kveld, og turer snart mot verdens beste sted, bare venter på at vår febersyke lillemann skal bli litt bedre, og at pappaen skal bli klar til å gå etterhvert... Ser frem til to fantastiske stevneuker, før vi vender nesa hjemover til kaoset igjen...

Sees om en uke :)
SvarSlett