Kom snart på besøk!
lørdag 10. august 2013
Vannproblemer...
vet dere hva eller?? jeg kan ikke gå på do hjemme! Mamma sier at doen ikke virker, så nå bor vi hos Beste til det har blitt fiksa... Det syns ikke mamma gjør så mye når hun kan se på BTV, men det er litt stress og da... Jeg må nemlig sove på gangen! Skikkelig teit, og da nekter jeg egentlig å sove, men til slutt sovner jeg allikevel, sukk... Leiligheten vår har endelig begynt å bli ryddig og fin, pappa er så flink til å jobbe masse og gjøre alt mamma ber om, så nå er vi snart klar for masse masse besøk! Håper folk vil løpe ned døren vår, for jeg og mamma elsker besøk!!! Basse også, han gliser og ler til nye folk, og vil sjarmere alle han! Jeg har endelig lært meg å snakke litt mer sånn at folk forstår meg. Jeg sier klart ifra Nei og Ja hvis jeg blir spurt om ting, og sier ifra hvis jeg må på do eller bleia er våt. Også synger jeg masse for Basse og dokkene hele dagen. Jeg klarer å si Barta (Martha) Hanne, Ine (Line), Hasian (Caspian), Timmi, Bebi, Mene (mer), Faske (flaske), Baske (vaske), Dokka, Basse (Sebastian), Sss (is), Bost (blomst), Odade (sjokolade), ute, inne, minne (min), bæsj (til alt som er ekkelt), potte, spise, sitte der, pute, hoppe, båt, bade, bake, Beste (bestemor og bestefar) m.m
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
så mye hu snakker nå :) jeg kommer gjerne på besøk, må bare ha penger til fly. btw ville Tabea være med om jeg skulle til dere en gang ;)
SvarSlettJeg vil også komme på besøk! Men som sagt må man ha tid og penger til å dra når det er litt sånn langt borte som Bergen er. :)
SvarSlett