Idag har jeg vært med å høsta inn epler hos Bestemor! Ja, vi er tilbake her for langhelgen, for vi skal i begravelse til Oldemor på tirsdag... Det er veldig trist at ikke jeg får se henne mere! Men koselig å få besøke og hilse på tanter og onkler og bestemor og farfar da... Koser oss ute i Hagen idag, igår høsta mamma og onkel Baje (Bendik) masse plommer, så nå går jeg og knasker epler og plommer hele dagen, namnam! Her er noen bilder fra dagen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar