søndag 11. august 2013

Tantekos!!

Tante tone er snill! Hu lot meg få lov til å være med å bake, selvom jeg stort sett bare smaker og rører i deigen... Vi lager muffins! Bare se her... 

Gleder meg til de er ferdigstekt!

Digg å smake!

Tante har kule negler idag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar