søndag 11. august 2013
Tantekos!!
Tante tone er snill! Hu lot meg få lov til å være med å bake, selvom jeg stort sett bare smaker og rører i deigen... Vi lager muffins! Bare se her...
Gleder meg til de er ferdigstekt!
Digg å smake!
Tante har kule negler idag! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar