fredag 28. februar 2014

Hyttetur!



Vi er altfor heldige avogtil... Vi har nettopp kommet hjem fra tidenes hyttetur med tidenes svigerfamilie! Aurora gråt i bilen på vei hjem, "vil itte sjøre hem, vil væje hos fafa og beste!Nu bilen mamma...!" Stakkars, ikke lett å være liten og ikke forstå, hjerteknuseren vår! Hun sier hele dagen at hun savner Fafa, Baje og Doje, Jine, Dine, og Beste... Søtaste lillejenta vår! Etter at ordne begynte å komme smelter hu hjertet mitt daglig med alt pratet sitt!
Anyway, vi hadde en smashing uke på hytta, med aking, gåturer, grilling i grillhytta, spillkvelder, god mat og alt som hører en hyttetur til. Takk for turen folkens! Her følger noen bilder...

Søteste bestevennene

Gøy med snø for første gang!
Dette var stas!!!

Kvalitetstid med beste...
Omkranset av onkler og tanter! Heldige meg!
Førstemann opp!
Kos med appelsin :)

1.gang på ski! Må gjøres skikkelig, så Pappa sjekker utstyret :)  




2 kommentarer:

  1. Tipp topp tommel opp :D Flotte bilder av fine mennesker!

    SvarSlett
  2. Vil gjerne se flere bilder fra en topp hyttetur! :)

    SvarSlett