Vi er altfor heldige avogtil... Vi har nettopp kommet hjem fra tidenes hyttetur med tidenes svigerfamilie! Aurora gråt i bilen på vei hjem, "vil itte sjøre hem, vil væje hos fafa og beste!Nu bilen mamma...!" Stakkars, ikke lett å være liten og ikke forstå, hjerteknuseren vår! Hun sier hele dagen at hun savner Fafa, Baje og Doje, Jine, Dine, og Beste... Søtaste lillejenta vår! Etter at ordne begynte å komme smelter hu hjertet mitt daglig med alt pratet sitt!
Anyway, vi hadde en smashing uke på hytta, med aking, gåturer, grilling i grillhytta, spillkvelder, god mat og alt som hører en hyttetur til. Takk for turen folkens! Her følger noen bilder...
 |
| Søteste bestevennene |
 |
| Gøy med snø for første gang! |
 |
| Dette var stas!!! |
 |
| Kvalitetstid med beste... |
 |
| Omkranset av onkler og tanter! Heldige meg! |
 |
| Førstemann opp! |
 |
| Kos med appelsin :) |
 |
| 1.gang på ski! Må gjøres skikkelig, så Pappa sjekker utstyret :) | | |
|
|
Tipp topp tommel opp :D Flotte bilder av fine mennesker!
SvarSlettVil gjerne se flere bilder fra en topp hyttetur! :)
SvarSlett