mandag 10. februar 2014

Livet er fabulous!

Vi stortrives som trebarnsfamilie i stort hus for uka! Går så fint å ha en til, trodde det skulle bli mye verre, våkna med en smule panikk da fammen dro klokka fem på morran, og jeg innså hva jeg hadde sagt ja til... Men tenkte det verre enn det ble, heldigvis ;) ungene leker så fint atte :) heldige oss! Så gleder vi oss til vinterferie på hytta med fammen etterpå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar