Sovna med ipoden i handa... (Hu nekta egentlig å sove, skulle bare ligge å spille, men hånda sank fort ned gitt!)
Stakkars, sliter med å sovne for tia, men sover som en Stein når søvnen først har kommet!
Mini-sykehuset mitt... Søte små...
Litt av hva vi har gjort idag da;
Laga (altfor kompakte) vafler!
Småspist bittelitt på vafflene...
Og sovi.... Zzzzzzzz....
Og mor må bare liste seg rundt så de får sove godt de stakkars nudlingene mine...
Ellers går det i rykk og napp her for tia! Bytter på med sykdom og hektisk hverdag, pappaen har snart helbreda den andre bilen med sine magiske hender (og en god porsjon stahet) og mammaen har vært syk, blitt frisk, jobba, fått sjuke barn, og sånn går no dagan... Helga kommer med med full jobbkabal for både mor og far, så nå må fryser fylles med raskt tilberedte middager og brød, og energien må lades opp til nattåpent! Takk og pris for at den skal tilbringes med tidenes kollega: tamtaratAaaa; my sis!
Aner ikke åssen jeg hadde holdt ut jobben uten hu...
Lørdag jobber både mor og far og søndag jobber far fullt, og så er det full uke igjen, med (forhåpentligvis) fort friske barn! (Ellers syns jeg synd på kollegaene på jobben...)
Litt herfra da ;)










Busy woman! Lykke til med alt:) Veldig søte bilder da<3
SvarSlettSöte barn! Håper de er bedre nå!
SvarSlett