Dag to fikk hun (hysj hysj) bli med mamma på jobb! Bare en liten stund da, mens pappa fiksa bil, men dog. Hun hjalp mamma med bæring, fikk taste inn bestillinger, og koste seg med juice, og opptok den ene benken hele tid hu var der, folk måtte fint finne seg i å passe seg, fot det var "hennes" plass!!! 🙈🙊 haha, og folk bare lo og gikk lydig over på den andre benken :p
Dag tre (idag) fikk hun endelig gå i bhg igjen, etter en litt lang og kjedelig uke med innedager og sykdom. Og der hadde de det gøy ute i stormen!!! Fylte dammene med zalo og holdt på. Snakker om stas! Og i tillegg fikk hun ENDELIG bade i badekaret til tante, som hun har spurt om så lenge! Vi snakker svømming på to kvm 😂 og sprut og moro! Og så fikk hun være leeeeenge våken med kusinene og fettrene for å se på film og drikke kakao. Prima-dag for Roramor der altså! Og nå ligger hun så søtt i mammas fang og sover, helt utslitt etter all moroa, morgendagen bringer nok mer gøy med lørdag og fridag, og endelig mulighet til å være med vennene sine igjen!
Trøtt tullemor 😴
Fikk pølse på prøvetur med pappa da bilen var ferdig fiksa (ENDELIG)
To gode vannkoppsyke fettervenner ☺️
Bittelitt bortskjemte barn etter sykdom da... Sovner alle andre steder enn egne senger...
Blir altfor fort stor; "mamma, der er 'sktaven min"











Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar