lørdag 27. september 2014

Stasdager for Roramor!

De siste tre dagene har lillemor virkelig fått bli skjemt skikkelig bort! To dager har hun vært i fin form, men ikke kunnet gå i bhg pga vannkopper som muligens kunne smitte, det resulterte i at den første dagen ble mamma hjemme fra jobb, og vi gikk på shopping! Hu fikk gå og kjøpe gaver til kusinene sine, fikk bolle, sjokomelk OG is! Snakker om stas for en tullemor!! Og hele dagen skravla hu i vei, og spurte og spurte. Høydepunktet ble en tur på biblioteket, hvor hun fikk med seg tre bøker med hjem, som vi sikkert har lest 30 ganger allerede 🙈 

Dag to fikk hun (hysj hysj) bli med mamma på jobb! Bare en liten stund da, mens pappa fiksa bil, men dog. Hun hjalp mamma med bæring, fikk taste inn bestillinger, og koste seg med juice, og opptok den ene benken hele tid hu var der, folk måtte fint finne seg i å passe seg, fot det var "hennes" plass!!! 🙈🙊 haha, og folk bare lo og gikk lydig over på den andre benken :p

Dag tre (idag) fikk hun endelig gå i bhg igjen, etter en litt lang og kjedelig uke med innedager og sykdom. Og der hadde de det gøy ute i stormen!!! Fylte dammene med zalo og holdt på. Snakker om stas! Og i tillegg fikk hun ENDELIG bade i badekaret til tante, som hun har spurt om så lenge! Vi snakker svømming på to kvm 😂 og sprut og moro! Og så fikk hun være leeeeenge våken med kusinene og fettrene for å se på film og drikke kakao. Prima-dag for Roramor der altså! Og nå ligger hun så søtt i mammas fang og sover, helt utslitt etter all moroa, morgendagen bringer nok mer gøy med lørdag og fridag, og endelig mulighet til å være med vennene sine igjen! 
Trøtt tullemor 😴

Fikk pølse på prøvetur med pappa da bilen var ferdig fiksa (ENDELIG)

Mamma er så kry av deg Roramor!
Bittelitt fornøyd kan man si!



De siste dagene ellers:

To gode vannkoppsyke fettervenner ☺️

Bittelitt bortskjemte barn etter sykdom da... Sovner alle andre steder enn egne senger...

Blir altfor fort stor; "mamma, der er 'sktaven min"

Baker for å finne på noe å gjøre!
"Smaker mest jeg da"

Mange 'kstaver overalt for tia 😊











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar